Verhalen met impact

Blogs, whitepapers, productbeschrijvingen, klantencases…
geschreven content blijft essentieel om je verhaal te vertellen en je publiek te inspireren.
En nee, dat gaat niet alleen met foto’s. Om op te vallen en consistent te blijven,
vraagt het produceren van kwalitatieve content veel tijd en middelen.
Steeds nieuwe topics, een uniforme tone of voice en het inspelen op de actualiteit.
Voel jij ook die hete adem in je nek?

Maak je contentcreatie krachtiger, sneller én efficiënter met automatisatie en AI.
Catena Company implementeert technologie voor geschreven content en traint je team om hiermee aan de slag te gaan.

Geschreven content – soorten

  • Blogposts
  • Artikelen
  • Whitepapers
  • E-books
  • Case studies
  • Persberichten
geschreven content
frustraties - custom

Geschreven content – uitdagingen

  • Tijdsdruk om regelmatig nieuwe content te produceren
  • Beperkt budget om hoogwaardige content te blijven creëren
  • Moeite met het vinden van relevante onderwerpen en invalshoeken
  • Consistentie in tone of voice en merkboodschap
  • Complexiteit bij het optimaliseren van geschreven content
  • Gebrek aan inzicht in de impact en prestaties van de content
  • Integratie van klantfeedback en actuele data in nieuwe content
  • Versiebeheer en het snel kunnen aanpassen van verouderde content
  • Taal- en lokalisatieproblemen

Automatisatie van geschreven content – de oplossing

Geschreven content is de kern van elk digitaal merkverhaal. Bij Catena Company adviseren we over de automatisatietools die jouw contentcreatie naar een hoger niveau tillen, welke kennis en vaardigheden in je team versterkt kunnen worden, en hoe je tot een efficiënte procesflow komt die tijd en middelen bespaart. Hoe komt geschreven content bij jullie tot stand, en waar valt er te automatiseren met AI? Zodra deze antwoorden helder zijn, staan onze experts klaar om dit alles met je team te implementeren.

Onze tip: copywriters zijn de spilfiguren in een verbonden marketing community. Maar is jouw content zelf ook goed verbonden en voldoet die aan de merkrichtlijnen en wensen van elk kanaal? Met Digital Asset Management technologie (DAM) bieden we geautomatiseerde templates voor het grootschalig creëren, beheren en bewerken van web content. Dit gebeurt altijd binnen de kaders van je merkidentiteit en de behoeften van diverse markten. DAM vormt de basis van je project workflow en integreert moeiteloos met andere creatieve tools, zodat elk stukje geschreven content consistent en impactvol blijft.

web content 2
dam square

Voordelen DAM

  • Creatieve brand templates voor geschreven content
  • Digitale merkrichtlijnen
  • Eenvoudig toegang tot creatieve assets
  • Gestroomlijnde contentcreatieprocessen
  • Snellere feedbackrondes
  • Integratie met andere creatieve tools