Use cases
Content supply chain uitdagingen, we love them. Of het nu gaat om het versnellen van de productietijd, het personaliseren van marketingmateriaal, het lokaliseren van content voor diverse markten of het altijd actueel houden van visuele communicatie… visual content automation biedt kansen voor iedereen, en dit is hoe.
AI in contentcreatie
Artificial Intelligence (AI) biedt talrijke voordelen voor brandowners. Dat wist je al langer. De vraag is: welke tools zijn voor jou interessant, hoe start je ermee en hoe zet je AI naar je hand voor consistente branded content? Allemaal vragen die wij kunnen beantwoorden.
Content beheren
Massa’s content creëren, beheren en verspreiden, met respect voor lokale campagnes en strikte naleving van merkrichtlijnen… complex? Lukt perfect, met Catena Company.
Herschalen beelden
Met geautomatiseerde beeldoptimalisatie, Dynamic Asset Transformation en Digital Asset Management is de supply chain van massa’s visuele content haalbaar en schaalbaar.
Digital rights management
Digitale content maximaal beschermd. Van creatie tot distributie – maak je content supply chain ook op juridisch vlak waterdicht, en integreer je bedrijfsrichtlijnen in visual content automation technologie.
Automatiseren van content
Altijd consistente merkcontent, versnelde time-to-market, schaalbaar bovendien – visual content automation draagt daar maximaal aan bij. Ontdek hier de tools en ervaar onze expertise om je teams te helpen bij het automatiseren van on-brand marketingmateriaal.
Bewaken van visuele identiteit
The battle of the brands winnen, dat begint met een sterke visuele identiteit en die vervolgens consistent weten te bewaken. Visual content automation technologie is the way to go. Enerzijds om een sterke huisstijl te creëren, anderzijds om die consequent de wereld in te sturen.
Afleverpunten beheren
Omnichannel communicatie, veelbelovend doch uitdagend. Het aantal afleverpunten stijgt in aantal en diversiteit. Content zit overal verspreid, is niet terug te vinden, laat staan te onderhouden. Help! Daarom heb je een DAM nodig.
Lokaliseren van content
Ook moeite met het aanpassen van content aan lokale markten zonder afbreuk te doen aan de merkconsistentie? Snappen we. Net zoals complexe regelgeving, culturele gevoeligheden en het samenwerken met internationale dealernetwerken. Automatiseren helpt.
Assets beheren & hergebruik stimuleren
Marketingassets zijn er ‘en masse’. Hoe bewaar je het overzicht, hoe vind je content snel terug, hoe blijven je assets altijd up-to-date en consistent? En wat met de distributie ervan, en het hergebruik van marketingmateriaal? 1 antwoord voor automatiseren met DAM-software.
Kosten beheersen
The battle of the brands vraagt om straf marketingmateriaal full continu. Dat is een investering waard, maar ervaring heeft ons geleerd dat het efficiënter kan. En dat er effectief aan extra kostenbesparing gedaan kan worden. Kwestie van je workflow te automatiseren.
Trainingen AI & creatie
Je kent de tools, maar toch kost het creëren van visuele content meer tijd dan je lief is. AI, video-editing en designsoftware bieden eindeloze mogelijkheden, maar zonder de juiste kennis voelt het soms als zoeken in het duister. Frustrerend, toch? Wij helpen je om slimmer en efficiënter te werken, zodat je meer impact maakt in minder tijd.