Automatiseren om doeltreffend te lokaliseren
We horen het wel vaker: “We hebben moeite met het aanpassen van content aan lokale markten zonder afbreuk te doen aan de merkconsistentie.” Snappen we bij Catena Company. Net zoals complexe regelgeving, culturele gevoeligheden, het samenwerken met internationale dealernetwerken, waarbij elke dealer andere lokale eisen heeft. Automatiseren helpt, met in de hoofdrol een single source of truth.

DDPS & DAM
Automatiseren dus, die culturele aanpassingen. Want op dat ene etiket mag wel een dier, op het andere niet. Met de Dynamic Data Publishing Suite (DDPS) bespaar je heel wat tijd. DDPS verzamelt data uit verschillende databases zoals PIM of CRM, formatteert het materiaal optimaal, lokaliseert met jouw input, en publiceert effectief zonder de originele database te wijzigen.
Integreer met een centraal Digital Asset Management (DAM), en je hebt goud in handen. DAM is jé platform voor een optimale workflow en geautomatiseerde templates voor contentcreatie. Exact wat je nodig hebt om marketingmateriaal doeltreffend te lokaliseren.
DAM biedt je:
- Portalen of collecties specifiek op basis van de internationale dealer
- Digital Rights Management
- Een single source of truth
Lokaliseren dankzij integraties
Je begrijpt het: lokaliseren voor verschillende markten valt of staat met de juiste technologie. Zowel voor inhoudelijke bewerkingen, als voor het afstemmen op de regio, op maat maken van de dealer… en integraties maken dit alles een pak gemakkelijker, met DAM als single source of truth. Klinkt als een hele investering en een lang proces om te alles te implementeren? Nee hoor, met onze decennialange ervaring weten we als geen andere de juiste technologie toe te passen op jouw business. Wij ondersteunen brand owners die zelf hun visueel marketingmateriaal willen maken, consistent willen beheren en communiceren via automatisering. Ook interesse?
- Plan een demo voor de implementatie van de juiste technologie
- Boek een training op maat om je te helpen lokaliseren

Win the
battle of the brands
Start met visuele content automation