Win dankzij een sterke content supply chain

Je visuele content altijd impactvol, consistent en efficiënt produceren?
Structureer jouw content supply chain en transformeer deze complexe uitdaging in een gestroomlijnd proces.  

Waarom de content supply chain zo belangrijk is

De content supply chain bestaat uit vijf essentiële schakels die naadloos samenwerken om jouw marketingmateriaal te creëren, beheren en optimaliseren. Deze schakels omvatten alles van het initiële concept tot de uiteindelijke distributie en analyse van content.

Elk onderdeel van de supply chain draagt bij aan een vloeiende en effectieve stroom van informatie en creatieve output. Of het nu gaat om lokale campagnes gericht op specifieke markten of om grootschalige wereldwijde branding, onze aanpak garandeert dat jouw content flexibel, responsief en consistent on-brand blijft.  

content supply chain square

De vijf schakels van de content supply chain: 

Creatie – curatie

Creatie – curatie

We integreren tools om de efficiëntie en kwaliteit van contentcreatie te verbeteren. Met als ultieme doel teams effectiever te laten samenwerken, routinetaken te automatiseren en content op grote schaal te produceren.
Management – technologie, content workflow, e-commerce platformen

Management – technologie, content workflow, e-commerce platformen

We bieden de juiste technologie, workflows en e-commerce platformen voor de push van content naar meerdere kanalen en devices.
Distributie – dealernetwerk

Distributie – dealernetwerk

We zorgen voor distributie van gepersonaliseerde content via diverse kanalen en platforms, zoals websites, social media, e-mail en mobiele apps. We connecteren die kanalen, zodat consistente communicatie naar je doelgroepen gegarandeerd is.
Consumptie – personalisatie

Consumptie – personalisatie

Gepersonaliseerde boodschappen maken in wereld van megaveel touchpoints en kanalen het verschil voor de consument. Automatiseren helpt!
Rapportering – metrics & support 

Rapportering – metrics & support 

We bieden ook support, analyse- en rapportagetools om de resultaten van content flows te meten en bij te sturen.
contentexplosie square

Baas over contentexplosie 

Een uitdaging die ons allen parten speelt: de groei van contenttypes en afleverpunten vs. het tekort aan menselijk kapitaal. En toch moet je in-house controle behouden en snel schakelen. Dealers en partners verwachten een continue stroom aan content. Up-to-date en consistent over alle media en grenzen heen. Hand in hand met de beste looks, natuurlijk.  

Als je content supply chain (geautomatiseerd) onder controle is, krijgt je MARCOM-team als vanzelf tijd en ruimte om het creatieve luik en dus die looks zelf te boosten – iets wat ze veel liever doen dan logo’s, foto’s enz. opzoeken en verdelen. En zo creëer jij als ‘merkbewaker’ de perfecte productervaring, en meer werknemersgeluk.  

Een eerste stap om de contentexplosie onder controle te krijgen is het aanvragen van een content scan. Hierin brengen je processen en uitdagingen in kaart, en we zetten daar visual content automation oplossingen tegenover. Technologieën die je workflow flink versnellen, van creatie tot beheer en distributie.  

Win the
battle of the brands

Start met visuele content automation

Vraag een content scan aan
Contacteer ons