Workflow

Catena Company ondersteunt brandowners die zelf hun visueel marketingmateriaal willen maken, beheren en communiceren.

Meer info

Digital Asset Management

Een goed Digital Asset Management (DAM) systeem maakt alle bestanden beschikbaar en doorzoekbaar.

Meer informatie

Dynamic Data Publishing

Met Dynamic Data Publishing versnel je het creatieproces van je marketingmateriaal en doe je dat efficiënt, foutloos en schaalbaar.

Meer informatie

Customized Automation

Via maatwerk kunnen middleware oplossingen worden ontwikkeld die de missing link vormen tussen verschillende 3th party systemen.

Meer informatie

Omnichannel publishing

Bouw je verhaal op één plaats, publiceer het op uiteenlopende mediatypes. Omnichannel Publishing bespaart tijd, kosten en frustraties voor elk type bedrijf.
Meer informatie

9 oktober 2024

Dankzij deze tip word jij de trendsetter binnen retail!

Geerte Verbraeken
Account Manager bij Catena Company

In de snelle wereld van retailmarketing is het creëren van relevante en gepersonaliseerde content geen kleine opgave, om niet te zeggen een heuse opgave.

Consumenten verwachten niet alleen up-to-date informatie, maar ook content die specifiek op hun behoeften is afgestemd. Een constant bijgewerkte productcatalogus is cruciaal, maar het samenstellen ervan is een herhalend en tijdrovend proces. Wat als dit proces efficiënter kan?

Voordelen van automatisering voor retail

  1. Efficiëntie: Verminder de tijd die nodig is voor het opmaken van folders en catalogi.
  2. Nauwkeurigheid: Minimaliseer fouten door handmatig werk te automatiseren.
  3. Personalisatie: Creëer automatisch op maat gemaakte content voor verschillende klantsegmenten.
  4. Samenwerking: Verminder de noodzaak van constant e-mailverkeer en correcties tussen teams.
  5. Tijdbesparing: Besteed meer tijd aan strategie en minder aan operationele taken.

 

Technische efficiëntie hand in hand met creatieve vrijheid

Met de implementatie van DDPS behoud je de creatieve controle die essentieel is voor je merk, terwijl je profiteert van de technische efficiëntie van automatisering. Je teams kunnen zich focussen op het creatieve aspect van marketingcampagnes, terwijl de technologie zorgt voor de nauwkeurige uitvoering van hun visies.

Deze blogs zullen je wellicht ook interesseren

Misschien vind je deze case studies ook interessant