Workflow

Catena Company ondersteunt brandowners die zelf hun visueel marketingmateriaal willen maken, beheren en communiceren.

Meer info

Digital Asset Management

Een goed Digital Asset Management (DAM) systeem maakt alle bestanden beschikbaar en doorzoekbaar.

Meer informatie

Dynamic Data Publishing

Met Dynamic Data Publishing versnel je het creatieproces van je marketingmateriaal en doe je dat efficiënt, foutloos en schaalbaar.

Meer informatie

Customized Automation

Via maatwerk kunnen middleware oplossingen worden ontwikkeld die de missing link vormen tussen verschillende 3th party systemen.

Meer informatie

Omnichannel publishing

Bouw je verhaal op één plaats, publiceer het op uiteenlopende mediatypes. Omnichannel Publishing bespaart tijd, kosten en frustraties voor elk type bedrijf.
Meer informatie

2 juli 2024

Waarom blijven we onszelf pijnigen met de opmaak van onze catalogi?

Geerte Verbraeken
Account Manager bij Catena Company

Het is elk jaar hetzelfde liedje. De seizoenen veranderen, en plotseling is het tijd om alweer de catalogi voor ‘back to school’, de feestdagen, en alles daartussenin te updaten of een nieuwe op te maken. Elk product, elke prijs en elke beschrijving moet weer worden nagekeken en indien nodig worden aangepast.

Maar waarom blijven we onszelf dit aandoen? Waarom besteden we kostbare uren, die we zouden kunnen gebruiken voor creativiteit en strategie, aan iets zo repetitief en foutgevoelig als catalogusproductie? Of betalen we grote sommen geld aan agencies die het voor ons doen, maar wel nog steeds onze productexpertise nodig hebben?

Oneindig veel catalogi zonder stress

Wat als ik je vertel dat er een betere manier is? Met onze DDP Suite zal het opmaken van repetitief werk fundamenteel veranderen.

Altijd ruimte voor creativiteit: Met de tijd die jullie besparen, kunnen jullie je richten op wat echt belangrijk is: het creëren van boeiende marketingcampagnes en het ontwikkelen van innovatieve producten. Daarbij komt nog dat als je start met automatiseren je ten allen tijde creatieve input kan inbrengen. Wie zegt er dat automatische opmaak er sowieso ook ééntonig uit zal zien?

Aanpassingen in no time: Moet er iets gewijzigd worden? Een prijsupdate, andere taal of een nieuwe productlijn toevoegen, helemaal geen probleem. DDPS past alles onmiddellijk en automatisch aan over de hele catalogus.

 

De technologie is er en de mogelijkheden zijn eindeloos, van print tot digitaal. Waarom zouden jullie nog een seizoen verspillen aan ouderwetse methoden die meer kosten dan ze opleveren? Het is hoog tijd om de saaie, repetitieve taken te laten uitvoeren door technologie, jullie efficiëntie te verhogen, en het werkgeluk binnen jullie team te herstellen.

Deze blogs zullen je wellicht ook interesseren

Misschien vind je deze case studies ook interessant