Catena Company ondersteunt brandowners die zelf hun visueel marketingmateriaal willen maken, beheren en communiceren.
Catena Company ondersteunt brandowners die zelf hun visueel marketingmateriaal willen maken, beheren en communiceren.
Meer infoEen goed Digital Asset Management (DAM) systeem maakt alle bestanden beschikbaar en doorzoekbaar.
Met Dynamic Data Publishing versnel je het creatieproces van je marketingmateriaal en doe je dat efficiënt, foutloos en schaalbaar.
Via maatwerk kunnen middleware oplossingen worden ontwikkeld die de missing link vormen tussen verschillende 3th party systemen.
Bouw je verhaal op één plaats, publiceer het op uiteenlopende mediatypes. Omnichannel Publishing bespaart tijd, kosten en frustraties voor elk type bedrijf.
Meer informatie
Kom meer te weten over onze
case studies, blogs en webinars via onze nieuwsbrief. We brengen je op de hoogte bij nieuwe publicaties.
Op 90 min vertellen we jou de mogelijkheden van Digital Asset management technologie en hoe je DAM kan inzetten.
Plan een gesprek in met Geerte, onze trainingscoordinator.
Digital Asset Management technologie helpt je om:
De ‘content explosion’ te beheren
Brandowners worden mediaorganisaties. Deze stelling is gebaseerd op de hoeveelheid marketing content die ze voortdurend creëren.
De toename van marketing content stijgt exponentieel. Niet alleen dat, maar ook de klanten van de brandowners geven steeds meer de voorkeur aan rijke media-inhoud zoals afbeeldingen en video.
Met DAM vind je onmiddellijk de juiste assets aan de hand van slimme en intuïtieve zoektechnologie, Artificiële intelligentie en door het inzetten van metadata en taxonomie.
Content creatie op te schalen.
De meeste interne creatieve teams zijn klein. Het kunnen schalen van content met beperkte middelen is de sleutel tot groei.
DAM-oplossingen ondersteunen dit door ‘sjabloon gebaseerde assets’ te gebruiken
Op deze manier kan de aanmaak van nieuwe content sterk vereenvoudigd worden en kan dit in ‘batches’ verlopen.
Zo kan nieuwe content zelfs op een geautomatiseerde manier, data gestuurd (via externe data feeds) aangemaakt worden en dit voor veel mediatypen zoals video en design toepassingen.
Content te hergebruiken
Met gecentraliseerde content kunnen meer belanghebbenden – zowel binnen als buiten de creatieve teams – deze content gebruiken.
DAM-technologie integreert daarom met creatieve toolsets zoals Adobe Creative Cloud en Microsoft Office.
De ontwikkeling van content voor omnichannel-communicatie te ondersteunen
Het aantal ‘afleverpunten’ voor onze marketing content zijn toegenomen zowel in aantal als in diversiteit.
Het gaat tegenwoordig ook over meer dan alleen maar websites. Content wordt geconsumeerd met wearables, augmented reality, via voice assistenten, geconnecteerde auto’s enz.
Automatisch visuele content aan te passen op maat van de vraag, interesse en devices die gebruikt worden door de gebruiker.
DAM integreert om die reden ook met CMS (Web content management) systemen, E-commerce toepassingen, PIM (product information management) en andere ‘martech stacks’.
Videos kunnen vanuit DAM rechtstreeks gepubliceerd worden naar YouTube, Facebook, Instagram of VAST (Video Ad Serving Template) voor online video.
Een DAM oplossing kan op een gemakkelijke manier (Via API's) gegevens uitwisselen tussen tools, systemen en kanalen.
Ja, ik wens in te schrijven voor de training Introductie in Digital Asset Management technologie.
Velden aangeduid met * zijn verplicht in te vullen.