Het einde van het jaar komt stilaan weer in zicht. Dat gaat vaak gepaard met het nog snel benutten van openstaand budget, of het verkennen van bijscholingsmogelijkheden voor het volgende jaar.
Steeds meer bedrijven werken met opleidingsbudgetten om de skills van hun medewerkers verder te ontwikkelen, zodat ze kunnen groeien in hun carrière. Uit onderzoek blijkt echter dat 40% van het opleidingsbudget niet wordt besteed. Dat zijn geld en groeimogelijkheden die verloren gaan.
De beslissing om de creatieve skills van je medewerkers te trainen is een belangrijke. Welke trainingen je kiest of waarin je medewerkers zich verder verdiepen kan een grote impact hebben op je bedrijf.
Door de jaren heen hebben we geleerd waar we deelnemers blij mee maken. Dat is onder andere met:
In een open training werken we met een vaste kalender, een vast stramien en vooraf bepaalde topics.
Als we een ‘op maat’ training aanbieden, dan bespreken we vooraf samen met de docent jullie leerdoelen. We willen er namelijk zeker van zijn dat jullie vraag en behoefte wordt ingevuld. De docent stemt de inhoud helemaal af op de vraag en het kennisniveau. Op deze manier kan de opgedane kennis direct in de praktijk (en vaak in productie) worden toegepast.
We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs en non-profit professionals.
Daarom zoeken we continu naar de subsidiemogelijkheden die voor jou van toepassing kunnen zijn.
Lees onze blog over subsidiemogelijkheden hier.
Zo garanderen we steeds de beste training voor de meest interessante prijs.
Onze trainers zijn gepassioneerde professionals met twee voeten in de praktijk en een sterke drang om hun kennis te delen.
Klaar om jouw grafische skills naar een hoger level te tillen? Praat gerust eens met Geerte.
Let’s talk!