Bedrijven en organisaties gebruiken erg veel visuele content om over hun producten en brands te communiceren, voor marketing- maar evengoed voor productiedoeleinden en in het verkoopproces. Denk maar aan verpakkingen, labels, catalogi, prijslijsten, technische fiches, declaratiedocumenten, handleidingen, voorschriften enzovoort. Het beheer van dit publicatieproces is vaak een titanenwerk, waar al gauw een voltijdse job aan verloren gaat. ‘Verloren’ inderdaad, want die FTE kan heus wel beter ingezet worden!
De Digital Data Publishing of kortweg DDP Suite is dé oplossing voor de publicatie van alle visuele communicatie, de integratie van technologie stacks, en de digitalisering van de workflow.
Plan een demoDe DDP Suite onderscheidt zich door een integrale benadering van data input tot publicatie output. Cruciaal daarbij is de integratie met de volledige business automation stack – ook wel technology stack genoemd. Dat zijn alle toepassingen die een organisatie gebruikt om data en processen te beheren. Daarbij denken we aan ERP, CRM, PIM, DAM, CMS of nog andere database gebaseerde toepassingen.
De integratie van de DDP Suite met de volledige technologie stacks zorgt ervoor dat de data in de publicaties steeds correct en uniform is. De DDP Suite integreert naadloos met alle courante, minder courante en custom producten. Bovendien kan workflow automatisatie ook rechtstreeks vanuit veelgebruikte tools zoals Excel of Google Docs en dergelijke. Je hoeft dus niet eerst te investeren in een volledige business automation stack. Verdere integratie kan ook nadien nog.
Plan een demoDe DDP Suite digitaliseert de ganse publicatie workflow, van data en digital assets in de technology stack tot en met on-brand publicaties
Het gebruik van Adobe templates in de DDP Suite verzekert een zeer snelle en gemakkelijke creatie van nieuwe publicaties, conform de gewenste huisstijl en brand identity.
Publicaties die data en digital assets uit verschillende bronnen nodig hebben, zijn dankzij de Adobe templates uitermate eenvoudig te creëren. Bovendien is alle content steeds up-to-date en consistent over verschillende publicaties heen. Met één muisklik update de DDP Suite alle publicaties met nieuwe of aangepaste data in de databases (ERP, CRM, DAM, PIM, …) en bronbestanden (Excel, Google Docs, …).
Plan een demoDe tijdswinst bij premedia is ronduit indrukwekkend. De seizoensbrochure wordt nu in minder dan de helft van de tijd gerealiseerd. Door de centralisatie van de data en de verregaande integratie, ook naar de website toe, zie ik ook bij administratie opmerkelijke tijdswinsten. En vooral, ik zie dat medewerkers op beide afdelingen met veel goesting samenwerken.
Laat van je horen en we bespreken je project zo snel mogelijk.
Als brandowner sta je voor de uitdaging om klanten en prospecten snel en met de juiste content, in het juiste formaat en een gepaste stijl te benaderen. Je interne medewerkers en partners moeten vlot en zonder frustraties in deze snelle workflow meegenomen worden. Daarvoor biedt Catena Company workflow oplossingen op maat van jouw organisatie.