Leerplan
Eénmaal de ‘service portfolio’ en de ‘competentie portfolio’ in kaart zijn gebracht, zijn ook de leerdoelen duidelijk. Om die te realiseren werkt Catena Company een leerplan uit.
Daarin wordt voor elke medewerker de nodige training opgenomen, zodat het ganse team in staat is om haar ‘service portfolio’ te kunnen leveren zoals het hoort.
Er wordt daarbij rekening gehouden met prioriteiten, back-ups, reeds aanwezige competenties, soft skills en persoonlijke interesses.
Leervormen
Gratis webinars zijn uiterst toegankelijke online demo’s van specifieke topics. In 45 minuten verwerven de deelnemers een basic inzicht over de behandelde topics.
Online workshops nemen je gedurende 3 uren dieper mee in een bepaald onderwerp. Onze experten geven uitleg en demo’s en staan je bij als je zelf oefeningen maakt. Online workshops zijn heel praktisch en gericht op zeer specifieke leerdoelen.
Klassikale trainingen hebben een vooraf bepaalde inhoud. Ze zijn geprogrammeerd in een kalender, maar kunnen ook ‘in-company’ verzorgd worden.
Op maat trainingen zijn inhoudelijk samengesteld volgens de specifieke leerdoelen eerst bepaald. Welke medewerkers binnen je bedrijf moeten welke competenties verwerven of aanscherpen?
Continuïteit!
We leven en werken in een snel veranderende wereld. De beschikbare tools evolueren. De noden van jouw klanten wijzigen en daarmee ook de ‘service portfolio’ van je team. En ook de samenstelling van je team, en daarmee de ‘competentie portfolio’ verandert over de jaren.
Daarom voorziet Catena Company ook in training continue leervormen:
In leertrajecten worden verschillende trainingen en workshops over één bepaald thema gebundeld en gespreid over een langere periode.
Met coaching krijgen de trainees een persoonlijke opvolging, met wederkerende leermomenten en updates. Daarbij wordt er gewerkt vanuit de specifieke vraagstelling van de trainee.