CM stond voor verschillende uitdagingen. Aan de ene kant hadden ze de migratie naar het nieuwe CMS-systeem en aan de andere kant moest dit nieuwe systeem probleemloos kunnen communiceren met een nieuwe DAM. Want hoe groter de organisatie, hoe moeilijker het is om een overzicht te behouden van je assets. Voornamelijk wanneer je over de taalgrens heen werkt. Voor het project beschikte CM nog niet over een DAM-systeem.
De content explosie zorgde bij Brussels Airport, en veel brandowners, voor uitdagingen. Meer platformen vraagt uiteraard ook meer content. Om zelf snel content te creëren, kwam de luchthaven aankloppen bij Catena Company. Na een driedaagse training in verband met Photoshop, Illustrator en InDesign is niet alleen hun snelheid verhoogd, maar ook hun kwaliteit is verbeterd. Ontdek hun verhaal.
Niko verkoopt meer dan 5000 producten via de groothandel, doe-het-zelfzaken en zelfbouwwinkels in verschillende Europese landen en beheert een brede waaier aan productinformatie. Om de kwaliteit hiervan verder te optimaliseren werd het publicatieproces van datasheets, catalogi en verpakkingen door Catena Company onder de loep genomen.
Netropolix ging aan de slag met video om hun klantverhalen en HR-processen dynamischer en origineler te presenteren. Videocontent is niet alleen de ideale manier om jouw expertise te tonen, maar het blijft jouw doelgroep ook bij. Ontdek hoe zij deze case aanpakte.
lednlux® stond voor een uitdaging die bij veel andere brandowners bekend in de oren klinkt. Het optimaliseren en versnellen van hun operationele processen.
Met verouderde productspecificaties in hun catalogus, was het hoog tijd om dit op een efficiëntere manier aan te pakken. Zo kwamen ze bij de DDP Suite van Catena Company terecht. Dankzij een koppeling van het publicatieproces en hun PIM maken ze met één muisklik mooie catalogi op in InDesign.
Je marketing content uitbesteden is ontzettend duur. Daarom is het belangrijk om je af te vragen of jij zelf niet de juiste enthousiaste mensen in huis hebt. Hydro deed hetzelfde en ging met een klein team aan de slag om zelf 2D-animatievideo’s te maken.
Met meer dan 2.000 producten in hun gamma en de ambitie voor internationale groei, besloot Beeztees hun digitale assets centraal te beheren in Bynder DAM. Lees meer over hoe Beeztees hun e-commerce platform hebben opgewaardeerd en de feilloze overgang naar hun nieuwe DAM.
Het offerteproces van Renotec werd aanvankelijk volledig in Word uitgevoerd. De verschillende bronnen werden manueel samengevoegd, een proces dat ze graag wilden automatiseren. Ontdek hoe Renotec efficiënt mooi opgemaakte offertes produceerde.
Bij CBG, Charlier-Brabo Group, willen ze meer aan de slag met eigen content voor op social media. Ze willen de content die ze leveren aan influencers één op één overnemen of gebruiken. Maar goede foodfoto’s maken met je smartphone vraagt natuurlijk wel wat training, daar kwamen wij in the picture.