Workflow

Catena Company ondersteunt brandowners die zelf hun visueel marketingmateriaal willen maken, beheren en communiceren.

Meer info

Digital Asset Management

Een goed Digital Asset Management (DAM) systeem maakt alle bestanden beschikbaar en doorzoekbaar.

Meer informatie

Digital Data Publishing

Met Digital Data Publishing versnel je het creatieproces van je marketingmateriaal en doe je dat efficiënt, foutloos en schaalbaar.

Meer informatie

Customized Automation

Via maatwerk kunnen middleware oplossingen worden ontwikkeld die de missing link vormen tussen verschillende 3th party systemen.

Meer informatie

Omnichannel publishing

Bouw je verhaal op één plaats, publiceer het op uiteenlopende mediatypes. Omnichannel Publishing bespaart tijd, kosten en frustraties voor elk type bedrijf.
Meer informatie

Case studies

1 maart 2021

deSingel omarmt Digital Data Publishing voor de creatie van het seizoensbrochure

Voor elk nieuw seizoen geeft deSingel een mooi seizoensbrochure uit. Met meer dan 250 optredens, casts tot 1.500 artiesten per jaar en wisselende bezettingen, is de realisatie van dit seizoensbrochure een waar huzarenstukje. Een massa aan digitale data moet verzameld en in een aantrekkelijk format gegoten worden door de medewerkers van de premedia afdeling.

12 november 2020

Catena Company ondersteunt Horeca Vlaanderen… en omgekeerd!

We weten allemaal hoe hard Covid-19 o.a. de horeca treft … nu voor de tweede keer zelfs!
Horeca Vlaanderen bleef echter niet bij de pakken zitten. Ze hebben gezwoegd en gezweet om hun werking zo normaal mogelijk te houden en er steeds te blijven staan voor hun leden. Ook met training.

8 januari 2020

Zeeman automatiseert de creatie van visuele content

Zeeman, de alom bekende retailer, profileert zich met “goede kleding en textiel voor iedereen aan de laagst mogelijke prijs”. Dat zeer uitgebreide gamma aan goede kledij en textiel kan je bewonderen in hun catalogi en op hun webshop.

Catena Company Icon
Op de hoogte blijven van creatieve trends?

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Schrijf me in!

11 oktober 2019

Boss Paints maakt packshots met 1 druk op de knop

Boss Paints ontwikkelt, produceert en verkoopt kwalitatief hoogstaande verfproducten en toebehoren. Boss Paints is één van de meest outstanding bedrijven in hun sector. Een familiebedrijf in een markt die gedomineerd wordt door multinationals. Hun missie: de wereld een mooiere plaats maken met kleur.

12 augustus 2019

Artoos Group innoveert mede dankzij onze opleidingen

Artoos group, waaronder Artoos, Hayez en IPM printing, zorgt voor jouw on- en offline communicatie op de meest innovatieve en duurzaamste manier. Om de grafische studio binnen Artoos Group op te leiden in de nieuwste ontwikkelingen en functies binnen InDesign, kozen ze voor een opleiding bij Catena Company.

14 juli 2019

Het creative team van Cartamundi gaat voor kwaliteitsvolle trainingen

Naast de dagelijks vormgeven van kaart- en bordspellen, vult Kaat Meylemans, Lead Designer bij Cartamundi, haar planning met art director taken zoals stijlbepaling, finale file checks en het opvolgen en coachen van interne en externe designers.

15 mei 2019

New Balls Please vult zomer met uitdagende trainingen

New Balls Please is een creative event agency dat zich specialiseert in het leveren van grensverleggende en buitengewone events. Ze weten ruimtes om te toveren tot opwindende en stimulerende omgevingen met oog voor elk detail.
Orphé Matthys is de Live Conversation Queen bij New Balls Please. Achter haar unieke functietitel schuilen ondermeer taken als creative content design en social media planning.

22 april 2019

Java Foodservice start met video content

Bewegende content is populairder aan het worden, ook dat zag de marketingafdeling van JAVA. Om mee op de boot te springen en hier zelf creatief mee aan de slag te gaan kozen ze voor een videotraining.

19 september 2017

Stad Genk gelooft in de kracht van Digital Asset Management

Al van bij de eerste gesprekken bleek dat de graad van dienstverlening en de geleverde kwaliteit van de dienst Communicatie dringend moesten verbeterd worden. Zij begrepen dat dit enkel kon door alle medewerkers te trainen, te begeleiden en waar mogelijk workflows te optimaliseren.