Voor elk nieuw seizoen geeft deSingel een mooi seizoensbrochure uit. Met meer dan 250 optredens, casts tot 1.500 artiesten per jaar en wisselende bezettingen, is de realisatie van dit seizoensbrochure een waar huzarenstukje. Een massa aan digitale data moet verzameld en in een aantrekkelijk format gegoten worden door de medewerkers van de premedia afdeling.
We weten allemaal hoe hard Covid-19 o.a. de horeca treft … nu voor de tweede keer zelfs!
Horeca Vlaanderen bleef echter niet bij de pakken zitten. Ze hebben gezwoegd en gezweet om hun werking zo normaal mogelijk te houden en er steeds te blijven staan voor hun leden. Ook met training.
Zeeman, de alom bekende retailer, profileert zich met “goede kleding en textiel voor iedereen aan de laagst mogelijke prijs”. Dat zeer uitgebreide gamma aan goede kledij en textiel kan je bewonderen in hun catalogi en op hun webshop.
Boss Paints ontwikkelt, produceert en verkoopt kwalitatief hoogstaande verfproducten en toebehoren. Boss Paints is één van de meest outstanding bedrijven in hun sector. Een familiebedrijf in een markt die gedomineerd wordt door multinationals. Hun missie: de wereld een mooiere plaats maken met kleur.
Artoos group, waaronder Artoos, Hayez en IPM printing, zorgt voor jouw on- en offline communicatie op de meest innovatieve en duurzaamste manier. Om de grafische studio binnen Artoos Group op te leiden in de nieuwste ontwikkelingen en functies binnen InDesign, kozen ze voor een opleiding bij Catena Company.
Naast de dagelijks vormgeven van kaart- en bordspellen, vult Kaat Meylemans, Lead Designer bij Cartamundi, haar planning met art director taken zoals stijlbepaling, finale file checks en het opvolgen en coachen van interne en externe designers.
New Balls Please is een creative event agency dat zich specialiseert in het leveren van grensverleggende en buitengewone events. Ze weten ruimtes om te toveren tot opwindende en stimulerende omgevingen met oog voor elk detail.
Orphé Matthys is de Live Conversation Queen bij New Balls Please. Achter haar unieke functietitel schuilen ondermeer taken als creative content design en social media planning.
Bewegende content is populairder aan het worden, ook dat zag de marketingafdeling van JAVA. Om mee op de boot te springen en hier zelf creatief mee aan de slag te gaan kozen ze voor een videotraining.