15 juli 2021
BelOrta contacteerde ons met de vraag naar specifieke training om de interne competenties verder bij te schaven. Ontdek hier hoe we dat aanpak
16 juni 2021
Orange is een brandowner die sterk inzet op marketing en communicatie van het eigen merk. Het logo en de huisstijl zijn meteen herkenbaar. De creatieve marcom professionals van Orange maken ook zelf de visuele content voor hun online en offline campagnes. Om hun kennis van nieuwe en bestaande tools up to date te houden, hanteert Orange een Learning & Development (L&D) plan.
17 mei 2021
In het atelier glas in lood worden kunstwerken met zorg gerenoveerd en gerestaureerd. Ontdek hier hoe workflow automation hen daarbij helpt.
Op de hoogte blijven van creatieve trends?
1 maart 2021
Voor elk nieuw seizoen geeft deSingel een mooi seizoensbrochure uit. Met meer dan 250 optredens, casts tot 1.500 artiesten per jaar en wisselende bezettingen, is de realisatie van dit seizoensbrochure een waar huzarenstukje. Een massa aan digitale data moet verzameld en in een aantrekkelijk format gegoten worden door de medewerkers van de premedia afdeling.
12 november 2020
We weten allemaal hoe hard Covid-19 o.a. de horeca treft … nu voor de tweede keer zelfs!
Horeca Vlaanderen bleef echter niet bij de pakken zitten. Ze hebben gezwoegd en gezweet om hun werking zo normaal mogelijk te houden en er steeds te blijven staan voor hun leden. Ook met training.
8 januari 2020
Zeeman, de alom bekende retailer, profileert zich met “goede kleding en textiel voor iedereen aan de laagst mogelijke prijs”. Dat zeer uitgebreide gamma aan goede kledij en textiel kan je bewonderen in hun catalogi en op hun webshop.
11 oktober 2019
Boss Paints ontwikkelt, produceert en verkoopt kwalitatief hoogstaande verfproducten en toebehoren. Boss Paints is één van de meest outstanding bedrijven in hun sector. Een familiebedrijf in een markt die gedomineerd wordt door multinationals. Hun missie: de wereld een mooiere plaats maken met kleur.
12 augustus 2019
Artoos group, waaronder Artoos, Hayez en IPM printing, zorgt voor jouw on- en offline communicatie op de meest innovatieve en duurzaamste manier. Om de grafische studio binnen Artoos Group op te leiden in de nieuwste ontwikkelingen en functies binnen InDesign, kozen ze voor een opleiding bij Catena Company.
14 juli 2019
Naast de dagelijks vormgeven van kaart- en bordspellen, vult Kaat Meylemans, Lead Designer bij Cartamundi, haar planning met art director taken zoals stijlbepaling, finale file checks en het opvolgen en coachen van interne en externe designers.