Met de uitbreiding van de e-commerce activiteiten koos CIBO voor Akeneo PIM (product information management). Zo kwam de vraag om te koppelen met het oude DAM. Door met een nieuwe DAM te werken was een integratie veel gemakkelijker te maken, genoot CIBO van de nieuwste technologie en ging de kost fors omlaag.
Hillewaere werd geconfronteerd met een content explosion. Het beheren en delen van foto’s van panden vergden steeds meer tijd en maar al te vaak werden bestanden per ongeluk verwijderd. Ze vonden een oplossing in workflow automation.
VVH of De Vereniging van Vlaamse Huisvestingsmaatschappijen is de koepelorganisatie van sociale huisvestigingsmaatschappijen die in Vlaanderen sociale woningen verhuren. Els Matthysen, stafmedewerker communicatie bij VVH, zocht naar straffe verhalen van gezinnen die een sociale woning huren. Om deze verhalen te visualiseren dacht ze aan video’s die ze volledig zelf in de hand kon nemen.
BelOrta contacteerde ons met de vraag naar specifieke training om de interne competenties verder bij te schaven. Ontdek hier hoe we dat aanpak
Orange is een brandowner die sterk inzet op marketing en communicatie van het eigen merk. Het logo en de huisstijl zijn meteen herkenbaar. De creatieve marcom professionals van Orange maken ook zelf de visuele content voor hun online en offline campagnes. Om hun kennis van nieuwe en bestaande tools up to date te houden, hanteert Orange een Learning & Development (L&D) plan.
In het atelier glas in lood worden kunstwerken met zorg gerenoveerd en gerestaureerd. Ontdek hier hoe workflow automation hen daarbij helpt.
Voor elk nieuw seizoen geeft deSingel een mooi seizoensbrochure uit. Met meer dan 250 optredens, casts tot 1.500 artiesten per jaar en wisselende bezettingen, is de realisatie van dit seizoensbrochure een waar huzarenstukje. Een massa aan digitale data moet verzameld en in een aantrekkelijk format gegoten worden door de medewerkers van de premedia afdeling.
We weten allemaal hoe hard Covid-19 o.a. de horeca treft … nu voor de tweede keer zelfs!
Horeca Vlaanderen bleef echter niet bij de pakken zitten. Ze hebben gezwoegd en gezweet om hun werking zo normaal mogelijk te houden en er steeds te blijven staan voor hun leden. Ook met training.
Zeeman, de alom bekende retailer, profileert zich met “goede kleding en textiel voor iedereen aan de laagst mogelijke prijs”. Dat zeer uitgebreide gamma aan goede kledij en textiel kan je bewonderen in hun catalogi en op hun webshop.